Οι λύσεις που παρέχονται από την Your Ideas, διευκολύνουν τις επιχειρήσεις να μειώσουν αισθητά τον χρόνο των σταδίων που μεσολαβούν από την απόφαση της επένδυσης μέχρι την υλοποίηση, να αξιοποιήσουν ενεργά την ήδη υπάρχουσα πληροφορία, να μειώσουν τα λειτουργικά κόστη με ταυτόχρονη βελτίωση της εσωτερικής λειτουργίας και της παρεχόμενης ποιότητας καταλήγοντας στην μεγιστοποίηση της ανταγωνιστικότητας.
Λύση Ηλεκτρονικής Αρχειοθέτησης Εγγράφων και Αυτοματοποίησης Διαδικασιών Ασφαλιστικών Εταιρειών, για κάλυψη διαφορετικών αντικειμένων, σύμφωνα με τις λειτουργικές και οργανωτικές ανάγκες κάθε Διεύθυνσης.
Ενδεικτικά αναφέρεται υποστήριξη για:
Λύση Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Συμβάσεων για την εύκολη και γρήγορη Ηλεκτρονική Αρχειοθέτηση και Διαχείριση των Συμβάσεων
Παρέχει μια σειρά λειτουργικών δυνατοτήτων, όπως:
Παρέχει πλήρη Διαχείριση των Αρχείων των Ακινήτων, συγκεντρώνοντας όλες τις λειτουργίες που απαιτούνται για την εύκολη, αυτοματοποιημένη & αποδοτική διαχείριση των πληροφοριών, που διατίθενται σε διάφορες μορφές (σχέδια, έγγραφα & οποιασδήποτε μορφής ηλεκτρονική πληροφορία).
Η Λύση Αυτοματοποιημένης επεξεργασίας Παραστατικών δομείται από μια σειρά συγκεκριμένων λειτουργειών που καθιστούν δυνατή την ψηφιοποίηση, την οπτική αναγνώριση, την εξαγωγή των απαιτούμενων δεδομένων, καθώς και την παρακολούθηση του πλήρους κύκλου ζωής των εισερχομένων τιμολογίων που διακινούνται από τις οικονομικές υπηρεσίες της επιχείρησής.
Η Λύση Διαχείρισης Ηλεκτρονικών Παραστατικών, καλύπτει κάθε επίπεδο-φάση της διαδικασίας τιμολόγησης μιας επιχείρησης, από τη δημιουργία μέχρι την αποστολή / παραλαβή και τη φύλαξή τους
Η Λύση Διαχείρισης Φακέλων Προσωπικού καλύπτει τη δημιουργία, τήρηση & αυτοματοποιημένη τροφοδότηση του κάθε Φακέλου Εργαζομένου με τα ανά αντικείμενο έγγραφα που τον αφορούν.
Πιο συγκεκριμένα:
Λύση Διαχείρισης Φακέλων Νομικών Υποθέσεων για την κάλυψη αναγκών Δικηγορικών Γραφείων, Νομικών Υπηρεσιών καθώς και Νομικών Τμημάτων Εταιρειών.
Η Λύση διαχείρισης Φακέλου Νομικών Υποθέσεων καλύπτει το σύνολο των απαιτήσεων για την τήρηση & παρακολούθηση του συνόλου των εγγράφων / πληροφοριών που αφορούν σε αυτές.
Πιο συγκεκριμένα καλύπτει
Η αυτοματοποιημένη Αναγνώριση & Κατηγοριοποίηση του συνόλου των απαιτούμενων εγγράφων που αφορούν σε Φακέλους Περιστατικών Ασθενών τόσο Εσωτερικών όσο & Εξωτερικών προς ΕΟΠΥΥ, παρέχει στα Νοσοκομεία τη διασφάλιση της έγκαιρης υποβολής ενός πλήρως ενημερωμένου Φακέλου, ενώ παράλληλα παρέχει την ηλεκτρονική τήρηση του συνόλου των σχετικών εγγράφων τα οποία είναι διαθέσιμα & άμεσα ανακτήσιμα από το σύνολο των αρμοδίων υπαλλήλων του Νοσοκομείου.
Λειτουργικά χαρακτηριστικάΗ διεκπεραίωση της ζημιάς για μια Ασφαλιστική Εταιρία, αποτελεί μια ιδιαίτερα απαιτητική και υπεύθυνη διαδικασία. Μια διαδικασία που συνίσταται από πολλές και διαφορετικές ενέργειες που αφορούν σε συλλογή εγγράφων, παράδοση αποδεικτικών, επικοινωνίες με τρίτους, ελέγχους δεδομένων & γεγονότων, εσωτερικό συντονισμό & παρακολούθηση με τελικό στόχο την έγκαιρη & βέλτιστη παρεχόμενη υπηρεσία στον ασφαλισμένο.